Wednesday, January 23, 2013

Karneval, karneval!

Kohe kui uus aasta pidustused läbi said, hakkas karnevali hooaeg pihta ja iga päevaga kruvib see rohkem ja rohkem pöördeid üles. Vähemalt igal nädalavahetusel toimub erinevates kohtades ja aegadel hulk blocosid. Blocosid toimub ka argipäeva õhtuti. Tuletan veel meelde, et bloco on sõpruskondade või mõne organisatsiooni algatusel tekitaud pidu tänaval, kindlas naabruskonnas, kus mängitakse sambat, tantsitakse sambat, lauldakse, juuakse muidugi õlut ja tihti toimub see kõik kostümeeritult.
Lisaks blocodele toimuvad pidevalt peod ka sambakoolides ja proovid sambadroomil, soovijal on võimalus endale täpselt selline annus sambat doseerida nagu ta välja kannatab või siis natukene rohkem.
Täna lippas õhtul korra kodust läbi  mitmete kilekottidegaTaiana ja teatas, et läheb sõbra juurde karnevalikostüümi tegema. Juba eelmine nädal oli ta elevil ja tahtis mind Saarasse ( see on ostlemispiirkond, kus on praegu iga teine pood karnevaliasjade pood) kaasa kutsuda, et saaksin ka karnevali kostüümi osta. Ma olin endale soetanud just 2 realised üüratu suured prillid ja arvasin, et mulle täitsa piisab karnevaliks nendest ka..
No ja loomulikult kuulen vähemalt kord päevas kelleltki "Andra sa pead ruttu terveks saama, varsti on ju karneval!". Täna helistas veel sõber Dado, kes korraldab ühte blocot Laranjeras, kus 2011 aastal ka käisin. Paar päeva tagasi saatis ta juba ürituse kutse facebookis ja nüüd tahtis ta kindel olla, et ma kindlasti ikka sinna blocole tuleks, minu tervisehädad 2 nädalat enne karnevali ehmatasid teda väga.
Igastahes olen ma aru saanud, et kauem ma enam oma tervenemisega venitada ei saa, see teeb peale minu ka kõik mu tuttavad ärevaks ning sellepeale võtsin täna ette teekonna apteeki, et osta köharohtu. Esialgu läksin muidugi leti äärde ja küsisin midagi köha vastu. Seepeale kosteti, et kui te rohu nime ei tea või retsepti pole, siis me aidata ei saa.  Ma küll üritasin oma pehme ajuga ACC ametlikku nime välja purssida, et miski acetyylc...aga siis andsin alla. Et kas tõesti midagi lihtsat siis ei ole pakkuda?  "Ma võin pastille anda", kostis mister farmatseut kaastundliku näoga.."Ei aitäh, ma pastille ei soovi," vastasin ja tuiasin tühja pilguga mööda apteeki kuni silm tabas järsku ühel pudelil tuttavat nime "ambroxol" ja ennäe pudeli peal ilusti kopsudest pildid ka joonistatud..Saingi omale köhatilgad ning nüüd peaks karnevalini viima ainult üks sillutatud kiirtee.

Siit üks väike näide ka blocost: bloco simpatia i quase amor

No comments:

Post a Comment