Saturday, January 5, 2013

Kuidas ma vooluga kaasa lähen

Siin on mul vahel tunne, et olen nagu sellest prügikasti väljaviimise anekdoodist mees, kes läheb korra välja ja tuleb tagasi hoopis hiljem kui arvata võiks. No õnneks või kahjuks ei oota mind keegi koju nii et võin tulla kasvõi nädala pärast. Aga päris tihti juhtub nii, et lähed plaaniga korraks kuhugi minna, siis keegi helistab ja kutsub sind veel kuhugi ja siis veel kuhugi. Näiteks ühel päeval pidin rannas kokku saama ühe tuttavaga, kellele kunagi Tallinna linna näitasin. Noh ja siis kui olin juba jalutamas metroo poole, et koju sõita, sain sõnumi, kutsega tulla kohtuma ühe teise sõbraga Ipanemas, et juua temaga üks õlu ja veidi lobiseda. Tundus igati mõistlik ots ringi pöörata ja baari minna. Veidi aja pärast potsatas telefoni uus sõnum, kutsega kohtuda ühe teise sõbraga Ipanemas..ja peale seda veel üks ettepanek kokku saada... Samasugune päev oli eile, kus esialgu oli plaan ainult Erlega (üks Eesti tüdruk, kes ka Riot avastab) CCBB-sse ühte näitust minna vaatama. Kohale jõudes selgus aga, et brasiillased on üle ootsute suured prantsuse kunstiarmastajad, sest ümber väga suure maja lookles väga pikk järjekord, ma arvan, et umbes 3 tundi oleks kindlustatud olnud seal sabas seista. Meie vaimud nii näljased kunsti järele ei olnud ning läksime hoopis oma kere täitma. Siis olin kokku leppinud ühe dringi deidi ühe noormehega, kellega tutvusime kunagi sambarongi pidustuste ajal. Üheksa paiku aga kui olin plaaninud ilusti koju minna filmi vaatama, sain korterikaaslaselt sõnumi "Tule blocole!!". Kohe peale uut aastat lähebki ju siin kõva karnevalimöll lahti, ametlik blocode (ehk tänavakarnevalide) hooaeg avatakse homme, 6ndal jaanuaril ning siis on blocod vähemalt kuni karnevalilõpuni igal pool ja igal ajal. See Bloco toimus Pedra do Sal`i lähedal, nii et kaapisin jala jälle umbes 10 blokki läbi linna ja olingi kohal. Bänd mängis, rahvale jagati laululehed uue laulu sõnadega, kõik tantsisid, laulsid ja loomulikult nagu siin ikka..õlu voolas ojadena.  Taianal olid veel mõned sõbrad seal ja umbes 5 minutiga leidsime veel lisaks uusi sõpru ja enne kella 3 või 4 hommikul ma sealt jälle minema ei saanud. Paar minu jaoks lõbusamat kildu, mis mulle sellel peol öeldi:
"Sa laulad väga hästi portugali keeles..." (see tuli selle peale kui ma umbes 30 järjest esitatava uue laulu sõnu ka kaasa hakkasin laulma...brasiillased on ikka vahel lausa imelikult viisakad).
Teine kild: "Tead kui sa oleks mees, siis sa ei saaks küll kunagi ühtegi naist. Brasiilias ei tohi nii tagasihoidlik olla!" (seda ütles loomulikult üks mees:)

No comments:

Post a Comment