Sunday, December 16, 2012

Kuidas minu turvalisuse eest hoolt kantakse:)

Täna oli Ipanema rannas õhtul vägev kontsert. Mängis üks 80ndatel väga popp olnud brasiilia bänd Blitz. Rahvas rokkis ja laulis kaasa nagu meil Anne Veski või Terminaatoriga. Peale kontserdi lõppu jäin sõbraga lobisema ning magasin maha viimase metroo. Kuna bussi ka ei tulnud, siis võtsin kombi ehk meie mõistes marsruudika. Nii täistuubitud marsas pole ma enne olnud, lisaks istujatele olid ka seisjad, mina nende hulgas. Peal olid ka mõned puhkust veetvad gringod, kes Lapasse tahtsid saada ja üks neist hakkas peagi minu selja taga aknast välja öökima. No vägev! Eks caipirinhad teevad nii mõnelgi juhul oma töö...
Kui lõpuks minu aeg maha oli minna, oli endal ka süda paha. Siis pidin võtma teise kombi, et saada Santa Teresasse. Tavaliselt olen öösiti Lapast kombi võtnud aga kuna täna oli pühapäev ja pühapäeviti ei ole mõistlik suhteliselt tühjas Lapas konnata, siis mõtlesin seda Gloriast teha. Marssisin peatusesse, mis paistis juba eemalt kahtlaselt tühi, aimasin, et läks nii nagu kartsin, et öösiti kombid Gloriast ei käi. Seisin umbes pool minutit kui teisel pool teed olevast "guardian officer"  (ehk siis midagi kohaliku mupo sarnast) autost tuli välja üks konstaabel vmt. ja ütles, et jama küll aga kombisid enam ei lähe sellisel kellaajal. Mina siis vastu, et ai-ai-ai, ei tea, kas on turvaline jalgsi minna. Uuris, et kuhu täpselt, vangutas pead ja ütles, et ega ikka ei ole küll minusugusel  mõistlik üksi jalutada. Kas mul mõnda sõpra pole, kes autoga vastu tuleks? Mina siis, et no ei ole..ohkasin häälekalt, pööritasin silmi ja ütlesin siis murtud häälega, et eks ma siis võtan takso. No siis ta tammus veel 2 sekundit ja küsis, et kas on ok kui ta minuga kaasa jalutab, et siis on turvaline, et muidu viiks autoga aga nad ei tohi:)
 No ma ütlesin, et muidugi oleks tore, et kas ta tõesti saaks seda teha?  Seepeale tõttas ta üle tee, vist ülemuse või partneriga läbi rääkima ja mina mõtlesin, et söön oma bikiinid ära kui ma selle autoga nüüd koju ei saa... 10 sekundi pärast viipas teine tegelane, et istugu ma autosse, kargas ise autost välja ja nii mind koju treppi sõidutatigi. No tavapärase kahe põsemusi asemel sain neli ja pidin telefoninumbri ka andma aga mul levi nagunii pole enamus ajast:) Respekt igaljuhul.. mulle meeldib, et siin mõistuse piires reegleid rikutakse, et mulle autotühjal tänaval punase tulega üle tee minnes politsei trahvi ei tee, et bussijuht peatab ka peatusest väljaspool kui ma olen õige koha maha maganud ja et mind politsei koju toob kui saab aru, et ma olen oma turvalisuse pärast mures..

No comments:

Post a Comment