Thursday, May 16, 2013

Pilguheit öösse ehk forro palavik

Kuna mul oli reisimise tõttu vahepeal tantsimisest paarikuuline paus, siis nüüd üritan seda tasa teha. St. käin kõigil peamistel forro pidudel nii tihti kui vähegi võimalik. Siit väike pilguheit forro maailma.
Forro peole lähevad peamiselt need, kes tahavad tõesti tantsida ja oskavad seda teha ning mõned gringod, kes ei oska aga lähevad uudistama. Niisiis on forro pidu  enamasti nagu mõni tantsukooli pidu. Näiteks eile pidin esialgu minema 2 tsikaga, kes mõlemad enne pidu ära väsisid. Pole probleemi, kuna üldjuhul isegi kellegiga koos minnes, lähed koos ainult uksest sisse. Keegi ei tammu  baarileti kõrval ja ei kummuta jooke. Nagu ma juba ütlesin, on tegemist tantsupeoga ning sinna läheb palju rahvast üksi. Nii ei andnud ka mina alla ja läksin kohale. Forro on paaristants ning Brasiilias on kombeks, et mehed võtavad naised tantsima ka peo alguses, mitte viimase loo ajal, et kuidagi oleks alust telefoninumber enne peo lõppu kätte saada. Niisiis - lähed kohale ja käid erinevate tüüpidega tantsimas. Peol käib igasuguseid - n.ö. eluaegsed, kes on oma kolmandas nooruses ja forro pidusid väisanud ilmselt viimased 40 aastat. Nende positiivne omadus on see, et nad juhivad kindla peale hästi, oskavad hästi tantsida ja ei hakka keelt kõrva ajama. Kohe algul eluaegsega paar tiiru tehes tagad ka selle, et teised näevad, et sa oskad tantsida ja sinu tantsukaart saab seejärel kiirelt täis juba märksa seksikamate tantsijatega:) Üldjuhul oskajad ei viitsi mitteoskajatega eriti jännata, jändama ja õpetama hakatakse vaid siis kui on lootust mõni mitteoskaja gringa pärast peegellagedega motelli sebida.
Eile näiteks oli pool rahvast kuskilt tantsukoolist pärit ning seega oli õhkkond eriti professionaalne. Ja professionaalsuse all ma ei pea silmas sellist ülbet enese presenteerimist nagu tihti  isamaa tantsukoolide korraldatud üritustel kohata võib, inimesed naudivad ja on nagu nad on.
 Seda ma olen vist juba varem ka korrutanud aga selline perfektne tantsule pühendatud üritus on midagi, mida ma väga väga igatsema hakkan kui mind Lõuna-Ameerikas ei ole. Ja see on ka lisaks toredatele inimestele, heale kliimale ja kenale loodusele lisaks üks oluline faktor, mis mind siia tõmbab.

No comments:

Post a Comment